O narvaném Unijazzu a neodolatelně neokoukatelných filmech Jana Švankmajera.

* pondělí, 22. února 2016 *

.

Joše jsem našel po návratu z háku u boudičky, jak si tam hoví úplně v pohodě. Možná bych se ani s tím výběhem nemusel dodělávat, když je na řetězu tak spokojenej 😛

.

Dal jsem si s ním malý okruh k brodu, chvíli se pozévlil na netu, kde jsem se u Vrabčáka ujistil, že dneska bude na bidýlku ve IV. patře, a pak jsme se společně svalili do pelíšku k dospávce.

.

„Rudý Linka a John Abercrombie, to je lákavá kytarová dvojka!“:

DSC_0004 - Abercrombie

.

A večer jsme tedy vyrazili za Vrabčákem do Unijazzu, vrátit mu ten dluh, za sekyrku co jsem tam onehdá zatl, když mě poňoukal do panáčků…

.

„Je plno…!“:

DSC_0006 - Kapacita naplněna

 .

Dole u dveří na schodiště do Uni jsme narazili na rozpačitou dvojici, která hleděla na ceduli: „Kapacita naplněna“. No jo, dneska je tam projekce filmů Jana Švankmajera z 16mm filmů. Sakra to ten „guru filmového surrealismu“ stále tak táhne? A když jsem zazvonil na zvonek, tak neproběhla žádná odezva. Naštěstí zrovna odcházel Kuba Malý muž a ten nás nahoru pustil s tím, že plno tam je, ale ještě se tam určitě vejdem.

.

„Tak bylo před plátnem se Švankmajerovými obrázky poměrně zaplněno“:

DSC_0007 - Švank Majer

.

Naštěstí nahoře nebyl žádmný vyhazovač, jako ve filmu Kouř, který by nám nekompromisně řekl: „Říkám: je plnio!“. No narváno za dveřmi bylo to jo, (zejména mladými hipstrerkami! – radost pohledět, když stály frontu na záchod), ale k baru se mi prodrat povedlo, pivo jsem dostal a zaparkoval jsem se do předsíňky ke stolečku, kde jsem si početl v časopisu Tamto.

.

„Přestávka“:

DSC_0014 - Přestávka

.

O přestávce mě tu našla Nevja a pokecali jsme o všemožném nejen kulturním. Na druhou část švankmajerovské projekce jsem se protlačil před bar a sledoval odtud s druhým pivem filmečky. Zrovna běžela Jáma a kyvadlo. Tak většinu jsem několikrát viděl, ale třeba Možnosti dialogu, tak ty hliněný hlavy jsou tak geniální a nápady sršící, že na ty se dá dívat mockrát, bez toho, aby se okoukaly, (k vidění třeba – zde). A pak byl opuštěn taky filmeček o fotbalu Mužné hry, (část je k vidění – zde), který jsem snad ani neviděl, nebo na něj zapomněl a ten byl taky velmi výbornej. Ten jsem si s chutí pokoukl.

.

„Mužné hry“:

Švankmajer mužné hry

.

No ale pak už mi zazvonil budík v mobilu, já rychle zapravil účet, (2 piva) i dluh, (200,-) a vyrazili jsme s Jošem na bus.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Otesánek jak od Švankmajera“:

12715521_911104585668996_5330679083408361559_n

Napsat komentář