O rušném návštěvním dni a „odkletém barcelónském“ Messiášovi.

* úterý, 23. února 2016 *

Původně šly zvěsti, interních tamtamů, že by velevyposlanec měl v pondělí večer odfrčet do města, kde maj pod Temžským potokem kuriózní tunel pro pěší, (dlouhej 1217 stop, to jest 70.2 m /po upozornění – viz koment, opravuji: cca 370 metrů!), a ruskýmu kolu, tam neříkaj ruský kolo. A tudíž by mohl být v baráku větší klid. Leč nestalo se tak, ba naopak byl tu asi největší šrumec, co jsem při denní kdy zažil. Jednak měl velkovezír spoustu návštěv. A pak taky sněhopršelo, což mělo za následek, že opět začalo stávkovat otevírání brány. Dvakrát jsem musel rozšroubovat stávkující ovládací rameno 😦

.

„Greenwich foot tunnel“:

greenwich-canary-wharf-photos-52

.

Tedy jsem se nenudil…, ale nedá se říc, že by mi tím pádem šichta rychleji utíkala. Ale nakonec přeci jen utekla a mohl jsem vyrazit ku mlýnu.

.

„Konec února a už vyhazujou stromeček? Ti Bubenečtí jsou ale divný…“:

DSC_0001 - vanoční stromek

.

U maringotky jsem našel Joše v pohodě a radostně jsem s ním vyrazil na malé venčeníčko. Přidal se k nám Takini, který tu volně pobíhal kolem. Toho jsem tedy raději vzal na vodítko, aby náhodou někam nezdrhl.

.

„Pamflet na zastávce busu na mlejn…, přečíst jsem ho nestihl, měl jsem to jen tak tak, tak jsem si ho aspoň vyfotil. To že autor říká: „neusilujeme o roli lídra procesu“, mě naplňuje sympatiemi – majestátní plurál jsem v politice už dlouho neslyšel. Není HOZK pseudonym Klause? „:

DSC_0006

.

Pak jsem zatopil v maringotce a jaxem byl dneska docela orvanej, tak už jsem se nezmohl na nic jinýho, než svalit se k fotbalu Arsenal – Barcelona 0:2 Celej den na Radiokurválu dělali tomuhle fotbalu píárko v duchu toho, že Čechýno je jedinej světovej brankář, kterýmu barcelonský kanonýr Messi(áš) nedal gól a přitom už proti němu hrál šestkrát. Takže tím to samozřejmě pro Čechýna zakleli a Messi mu dal tentokrát rovnou dva góly, (jeden z pentle). Ale na koukání to nebyl úplně marnej fotbal, akorát tedy, že ho komentoval Jaromír Chytrák bez bot a zase nabubřele lhal, jako když Kalousek reční… 😦

.

„Messi(áš), právě odčarovává Čechovo kouzlo…, aneb Čechýnovi s láskou“:

Messi Čechýnovi s láskou

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Mezitím ve Vršovicích…“:

12715521_911104585668996_533067908340836155f9_n

2 komentáře: „O rušném návštěvním dni a „odkletém barcelónském“ Messiášovi.

Napsat komentář