O kreativně prokrastinačně léčebném dni. Aneb: Stejně mou genialitu nikdo neocení :-(

* čtvrtek, 25. února 2016 *

Ranní pocit v krku furt nic moc. Možná jsem ten drátěný kartáč neměl jíst. Ale přesto jsem nevynechal ranní koupačku. Jen do dokončovacích prací na Jošově výběhu, (tedy navozit tam na zem hlínu, kterou zahrnu pletivo zahnuté na zem a výrobu vrátek), jsem prozatím odložil.

.

„Z Kulaťáku: Výkladní sklo vandalismu i s podpisem?“:

DSC_0001

.

Jedninou práci, kterou jsem si dopřál bylo poštípání trochy dřeva sekerkou vypůjčenou ze mlejna. Fiskárkou, která je sice na štípání třísek trochu velká, ale utvrdila mě v rozhodnutí si její menší verzi, spolu s novým topůrkem, ( 😛 ), pořídit.

.

Jinak mě taky v rámci prokrastinace napadla mineralogická báseň – taková slovní hříčka. Dosáhla, po uveřejnění v Poznámkách na Xichtníku, deseti přečtení a čtyř „lajků“ paradoxně dva z nich byly od mých zahraničních přátel, kteří jen těžko mohli dešifrovat tu českou slovní hříčku 😛 Ale je fakt, že Fin Petri, jako milovník a znalec jazzrocku, (i toho českého), zřejmě jako jediný dešifroval tu (h)aluzi v názvu na legendární jazzrockové album skupiny Modrý Efekt – Svět hledačů. 😀

.

„Vltavín a záhněda“:

za - vltavín

 

Hnědý efekt – Svět hledačů 2

 

Vydal se hledat

vltavíny

na záhorčické pláně.

Leč našel jen

záhnědy

na slipů vnitřní straně.

.

„Limity jsme My (i Ty!)“:

.

Limity jsme my i ty

.

.

A když už jsem byl v tom povalovacím, (léčebném!) povalování, taxem ještě taky, na výzvu zelmířanů, vyrobil v Kreslení (sic! :-P), vhodné logo akce Limity jsme My.

.

„Forests Not Fires (and Deforestation)“:

Plícím světa - ochranu a něhu.

.

A poté i kongeniální překlad do češtiny sloganu „Forests, Not fires (and Deforestation)“, na český slogan: „Lesy. Ne, plamenů běsy! (Stop spáleništi)“.

.

„Lesy Ne, plamenů běsy! (Stop vypáleništi)“:

Plícím světa - ochranu a něhu. - Překlad

.

Večer jsem nám s Jošem naordinoval zdravotní vycházku lesem do vietkrámku pro pár „lékovek“ ječmeno-chmelového moštu.

.

„Noutonický vietshop“:

DSC_0001 - Krámek

 .

.

Funny foto na dobrou moč –

„Kam spěje Svět“:

baskjfbhkuwaegfukbrvkpuawb

Napsat komentář