O tom, že nejsou vzdechy, jako vzdechy. A o chlapci v práci, čili: Prostřeno, ano šéfe, aneb: jaxem se zapojil do bůmu relací o vaření :-P

* neděle, 28. února 2016 *

Když jsem ráno vyskočil a jako obvykle zamířil vykonat hygienické rituály na mlejn, zarazily mě u koupelny nějaké vzdechy. Že by si tam někdo takhle po ránu užíval sex? Záhy mi došlo, že je to trochu jiný typ vzdechů, takový ten, co přijde na řadu až 9 měsíců, po těch sexuálních vzdeších. Aha…, vlastně nějaký takový datum mi Nono říkala, když jsem se jí ptal kdy má termín… Tak to nebudu rušit.

.

„Myslíš brčko?“:

DSC_0048 - Zmotaj

.

Nedělní denní na ambasádě, probíhala naprosto v pohodě. V tak velké, že se mi nechtělo nic jiného, než sledovat ohlasy na Xichtníku na včerejší demošku pro Kliniku. A jinak se oddávat totální prokrastinaci a zévlingu.

.

„Orgazmus z vaření“:

DSC_0051 - Vege orgáč

.

Ráno jsem si cestou do hákuAlbim koupil brambory, mrkev a cibuli a tak jsem se v poledne pustil do vaření. Nejprve jsem v mikrovlnce uvařil brambory a po nich i mrkev. Následně lehce zfašizoval, (čti: zhnědnul), cibulku na pánvi a pak na tu pánev vyklopil i brambory a mrkev a vše promísil společně se sojovkou a zbytkem chili omáčky. To by jeden nevěřil, jak se z tak jednoduchých ingrediencí dá vytvořit, tak orgiastická mana.

.

„Pavilon pávů“:

DSC_0002

.

Joše jsem večer našel u boudičky zcela v pohodě. Zašel jsem si s ním chvíli zablbnout na louku a pak zatopil a poskajpoval s mamkou, která už je doma zpátky z lázeňského pobytu. No a jak jsem v háku celý den nic nedělal, tak teď na mě padla únava, takže jsem se přesunul do pelíšku s tím, že si pustím první díl seriálu „Dům z karet“ z amerického politického prostředí. Ale jak mám jinak Kevina Prostáčka, (čti: Spacey), rád, tak v tomhle opusu mě moc nezaujal. Je mi to prostředí celkově tak nějak nepříjemný, nechytlo mě to a brzy jsem začal vytuhávat, tak nevím jestli tomu dám ještě šanci.

.

„Kevin Prosťáček, jako politik – drsňáček“:

Dům z karet

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„SSS – Sex, Smrt a Surrealismus“:

safe_image.php

Napsat komentář