O tom, že přirozený porod může být dlouhý, o sociálně síťové zkáze novinařiny, mailu od „kolegy“, a o filmu o osudové písni.

* pondělí, 29. února 2016 *

Když jsem se ráno vydal za hygienickými rituály na mlejn. Našel jsem na koupelně ceduli: „Nerušit rodíme“. Ciwe?!? ještě furt? Ta Nono si to ale „užívá“…, kdyby rodila v nemocnici, tak už by jí asi dávno píchli nějakou „vyvolávačku“. Musel jsem tedy seběhnout dolu ke koňoholkám do přízemí.

.

„Srnčí stádo na horizontu pole“:

DSC_0042

.

Při zatápění jsem poslouchal na Radiokurválu rozhovor Lucie Výbordelné s novinářem a expolitikem Lubošem Dobrovským. O (vše)obecném úpadku novinařiny a starý pán z toho vinil zejména sociální sítě, jejich informační nekompetentnost, nezodpovědnost a povrchnost.  Říkal jsem si: nojo holt mu ty novoty už nejedou. Starého psa…

.

„To nejdůležitější z Oscarů“:

To nejdůležitější z Oscarů

.

A pak jsem otevřel svůj mailový portál, (mail je vlastně taky sociální síť, že?), a z něho na mě vyjukly informace o včerejším předávání Oscarů… No tak něco na tom jeho názoru je…

.

A když mi tedy portál Atlas.cz tu nepodstatnou informaci jestli Leo di Caprio toho Oscara dostal, nebo ne, tak jsem jí pohledal jinde.

.

„A Oscara za roli největšího ekologického bojovníka získává…“:

Leo Caprio eko

.

….a zjistil, že tedy to oscarové těžítko-těšítko dostal a ještě ke všemu při předávání měl místo poděkování Bohu a mamince, ekologickej projev!!! No vida ho – Greenpeaceáka!?!

.

Jak jsem napsal naštvanej mail odesákovi Belluovi a v kopii i topkařce Hujový, jako reakci, na to, že Bellu zákeřně vyzýval letákem vhazovaným do schránek, aby mu lidi z okolí Kliniky napsali negativní zkušenosti s Klinikou, tak ti mi oba pochopitelně vůbec neodpověděli. Ale když jsem později napsal i UZSVM, (Úřad Pro Zastupování Státu ve Věcech Majetkových), který Kliniku spravuje  a taky Babišovi, (který je jako Ministr Financí, defakto nadřízeným UZSVM).  Tak mi nejprve přišlo od Burešova úřadu potvrzení, že můj podnětný názor byl… „převzat a evidován“. I s jednacím a evidenčním číslem. Takže ho na tý „lampárně“ někdo jednou bude moct i najít 😛

.

„Byl převzat a je evidován…“:

To je od UVZSM hezký...

.

.

A pak světe div se!  Překvapivě jsem dostal odpověď od samotného „Velkého Andreje“. A dokonce se tváří, jako kdyby jí pravdu psal on sám! A ještě ke všemu mě v něm nazval „kolegou“. Hmmm…

 

„Mail od kolegy“:

Mail od kolegy

 

Pane kolego to ze klinika tam mohla byt v najmu je moje zasluha takze by se patrilo podekovat ted je bohuzel na stole poruseni zakona a uzsvm musi podle neho postupovat a starostka prahy 3 ma s klinikou zasadni problem
Pekny den

Andrej Babiš

 

Tak to mě tedy překvapil, na rozdíl od informace, že kalousko-starostka cHujová jde po Klinice jak slepice po flusu.

.

A na dobrou noc jsem si pustil jeden z filmů, co jsem si pořídil ve výprodeji na Hlaváku.

.

Lili Marleen   .   Lili Marleen2

* Lili Marleen * / f – NSR, 1980 / r.: Rainer Werner Fassbinder

Filmový příběh na motivy autobiografie šansoniérky Lale Andersen, (Hanna Schygulla) která zpívala největší hitovku druhé světové války – píseň o „Lili Marleen“. Její autor jí napsal za první světové války, ale největší popularitu získala během té druhé. A to jak mezi německými vojáky, (byť byla nakonec nacistickým režimem zakázána pro svou k boji málo burcující pochmurnost), ale neméně i mezi spojeneckými vojáky. Klasickému, až melodramaticky natočenému příběhu situace, když se umění osudově proplete, až zamotá s politikou, dodávají na přesvědčivosti výborné herecké výkony a dobře zachycená dobová atmosféra plíživého zla, které přestává být plíživé. A pro mě ten film byl i zdrojem poučení, neb já ignorant jsem si myslel, že Lili Marleen je píseň Marlene Dietrich. Ta jí ale nazpívala až později, pro americké vojáky.

.

Lili Lale
.

Rozhodně nelituji té investované desetikoruny, za kterou jsem DVD ve výprodeji na Hlavním nádraží pořídil.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Být rudý je sexy“:

tumblr_niws14lusw1tqtfrjo1_1280

Napsat komentář