Jak mě vlastní lenost a předpovídači počasí odradili od sportovního výkonu a tak jsem si dopřál jen ten televizní.

* pátek, 8. dubna 2016   *

A nepršelo tedy ani ráno, takže jsem se rosníky a jejich lhavou předpovědí nechal odradit od cesty na kole zbytečně.

.

„Graffiti uklízečky crew“:

DSC_0005

.

Ale aspoň jsem takto po ránu mohl zaskáknout do Kaufu pro pivko. Neměli ovšem, už ty akční bráníčky a to jak 11°-ky, tak ani 10°-ky 😦 Vzal jsem si tedy místo toho 2 petky  Van Puru 7,2 % alc., ten je jako hypnotikum přivolávající ospalost nejúčinnější.

.

„I když není hadrák, jako hadrák…“:

DSC_0006

.

Još po první noci ve výběhu na volno čekal spořádaně u jeho branky. A tvářil se naprosto spokojeně.  Pašák! Teď jen co to s ním udělá, až někdo přide na mlejn s háravou fenkou 😛

.

Popadl jsem kolo a udělali jsme si spolu venčící okruh kolem pole za viaduktem.

.

„Ale já jsem chtěl jít na mlejn… 😦 „:

DSC_0009

.

Pak  jsem se lehce poflákl na netu, požil trochu toho pivního uspávadla a svalil se k dospávce.

.

„Kdo to tam ťuky buchy?“:

DSC_0015

.

Z té mě o pár hodin později probral nějaký lomoz přes potok. A když jsem vyhlédl z okénka spatřil jsem že u Layli se buduje verandička. No tedy spíše to bude pěkně velká veranda. To je dobrej nápad. Který mi připomněl, že bych si měl nad schody k maringotce taky vyrobit nějakou stříšku.

.

„Jo zastřešená veranda…, to je dobrej nápad!“:

DSC_0016

 .

Před třetí hodinou jsem znovu vskočil do sedla a vyrazili jsme s Yossarianem na pořádné cyklopovenčení k vodnímu dílu. Tentokrát se do něj Jošovi na koupel nechtělo.

.

„Živý plot u mostku už pučí“:

DSC_0011

 

Ono také stále nebylo počasí nic moc a jeho předvídači stále věštili déšť. A tak jsem ani tentokrát neosedlal k cestě do háku svého cyklooře, ale vyrazil na autobus.

.

„Još kontroluje zálivku“:

DSC_0013 - Kontrola zálůivky

.

Cestou jsem se zastavil v Albim, pro tři akční mattonky á 9,90 kč.  Objevil jsem taky vánočku za slušnou cenu 21,90 kč, ale u pokladny se ukázalo, že za ní po mě chtějí 35,- kč.  A protože už minule mě takhle nachytali s chlebem, tak jsem  jim jí demonstrativně vrátil. Jo, Alboš tyhle šméčkacenovkovým omylem zkouší celkem často… Tak samozřejmě, že jim věřím, že to rozhodně nebylo úmyslně, ale zajímavý je, že se mi to nikdy nestalo v Lidlumilu, nebo Kaufu… Ale jedině to, že si zákazník odmítne takovýmto podvodem do košíku nalákané zboží koupit, je jediná cesta, jak je od používání tohoto falešného triku odradit. Tedy respektive, přimět je k tomu, aby byli pečlivější při cenovkování 😛 Protože to samozřejmě nedělají schválně…

.

„A vítězem dovednostní soutěže se stává…“:

Plzeň-Spaerta 2

.

V háku mi v Brankách, Bodech, Dokun… é Vteřinách, sdělili že hokej Plzeň – Sparta se prodlužuje za stavu 2:2. Pilsenští vyrovnali těsně před koncem. A tak jsem to přepl na to prodloužení. Tu chvíli to čumění na reklamy na ledě vydržím. I když ta chvíle může být i dost dlouhá… Letos se prodloužení hraje, až do té doby dokud nepadne gól a na samostatné nájezdy nedojde, neb hráči vůči nim mají  antipatii s tím, že takto rozhoduje „dovednostní soutěž. Já si tedy myslím, že celé hokejové utkání je „dovednostní soutěž“, v umění vstřelit gól,  stejně tak jako samostatné nájezdy, ale budiž. V prodloužení byla Sparta výrazně lepší a aktivnější. Po dvou nastřelených tyčích nakonec zaslouženě šťastný Pech vstřelil branku a pecha, tak měli oba týmy, ale toho šťastného s velkým P, jen Sparta, která postupuje do finále.

.

„Snaha byla“:

Brno-Bohemka

.

Z hokeje to v bedně přepojili rovnou na fotbal Brno – Bohemians 2:1. ČT to přepojila, (kvůli prodloužení toho hokeje), už za stavu 0:1 pro klokany. Fotbal to byl sice trochu „holomajzna“, ale oba týmy hrály s dobrým nasazením. Byl to oboustranně aktivně útočný fotbal a tak se na to dalo koukat. Brno skóre nakonec otočilo. Nejprve vyrovnalo ze standartky, když si Bohemáci dali vlastňák.  A v závěru, nejprve rozhodčí neuznali Bohemce gól kvůli ofsajdu, který nebyl.  A pak Klokani dostali gól po trestňáku za faul, kdy se drželi za dresy oba hráči, a ten brněnský bohemáka dokonce o trochu víc 😦 Určitě Hollan podplatil rozhodčí prachama z hazardu! Hambáááá! Jestli kvůli tomu Bohemka sestoupí, tak si na protest v Brně přestanu kupovat burek! No to jsem přehnal…, tak protestně přestanu pít Sralobrno!, (to už stejně nepiju 😀 ).

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Všem se všechno líbit nemůže…“:

12805947_1649266695325480_8448022260131218888_n

Napsat komentář