O krátkém „mezinočním“ dnu a o „na piču“ postavených fotovoltaických panelech.

* pátek, 15. dubna 2016  *

.

Přes noc to auto nezmizelo 😦 A nevysmahlo ani po ránu, než mě přišli vystřídat. Takže jsem kolegovi Hromondřejovi předal „problém“. Ten se tedy pokusil zavolat fízly, ale ti jsou v této záležitosti dost laxní… Argumentují tím, že máme smazané bílé zákazové čáry na asfaltu.

„Jak my máme? Jsou to snad naše čáry?!? To vy máte smazaný čáry!“ „To je záležitost správy silnic, ty pod nás nepatřej…“. „Ale je tam svislá značka, ta je rozhodující, né?“. “No to je, ale když tam nemáte ty čáry…“.

.

„Veselé Grüße aus Deutschia od Lachende bestien“:

Nemecký geny

.

Po ránu mi to domů docela svištělo. Jel jsem bez zastávky v Ludmilu. Nepodíval jsem se na startovní čas, ale mám pocit, že jsem to k maringotce zvládl za míň než hodinu.

.

Jak jsem byl rozjetej, tak jsem dal ještě s Jošem venčící okruh na kole. A po něm koupel v potoce.

.

„Do koupelny mě pravidelně chodí kontrolovat syčící soudruh Husák“:

DSC_0003

.

Protože se trochu ochladilo, tak jsem tentokrát v kamnech zatopil, i když spíš proto, abych mohl usušit oblečení. Po lehkém poflaku na netu a posrku trochy piva jsem se svalil k dospávce.

.

Po probuzení jsem povenčil Joše a hurá zase do háku. Den mezi dvěma nočníma uteče hodně rychle. Poprvé jsem tedy v jednom dni jel na kole z háku i nazpět. Takže jsem najel 30 km. Sakra, kde jsou ty časy, kdy mi třicetikilometrová vyjížděčka byla příliš krátká? Není to tak dávno, pár let, ale od té doby má cykloforma drasticky uvadla.

.

„Fotovoltaický parčík postavený neortodoxně „na piču“:

DSC_0002

.

Ale i nazpátek se mi jelo v poho. Jak jsem jel to stoupání od Černýho vola, tou alternativní polňačkou, tak jsem se z ní mohl pokochat pohledem na „fotovoltaický park“ (!?!). No tedy spíš parčík, ale stejně mě tady překvapil. Jednak tím, jak jsou ty panely postavený „na piču“, tedy chci říct „na koso“, a pak tím, že jsou de fakto na stavební parcele. Kousek od Práglu, kde má ta parcela jistě milionovou hodnotu.  Ale zřejmě ty cinknuté dotace vynesou víc.

Jen v závěru, na posledním kilometru,  na těch nepříjemných dlažkách kolem Slamníku, už mi to netáhlo, respektive se mi to táhlo.

.

„Má oblíbená cyklozastávka, polňačka jí míjí ale při cestě nazpátek si někdy rád trochu „zajedu“:

DSC_0006

.

Od kolegy jsem se dozvěděl, že s tím autem to nakonec dopadlo v pohodě. Dřív než přijeli fízlové a  hlavně dřív, než začali přijíždět diplomati, se objevila jeho řidička a odfrčela. Prý to sem zaparkovala jedna krá… …sná žena, která to už předtím několikrát udělala. Takže s fotbalovými fanoušky to nemělo nic společného. Jen se mezi ně vmísila.

.

„Česká hruď zastavuje švýcarský puk“:

Česko  Švýcarsko 2 1

.

háku jsem v bedně počouhl na hokej Česko – Švýcarsko 2:1. Ale na to, že se v tomto zápase měli hráči prát o nominaci na MS, tak to spíš vypadá, že se do Ruska nikomu nechce. Vlažný hokej s minimální bojovností. Naši většinu zápasu vedli 1:0 a Švajcové vyrovnali až při power play, necelou minutu před koncem základní hrací doby. A naší pak pro změnu rozhodli vítězným gólem 17 vteřin, před koncem prodloužení.

.

Bates motes

.

Nějak jsem neměl chuť na žádný film z noťasu, (cyklistická únava?). A tak jsem jen v bedně pohodil okem na další dva díly, (vysílá to ČT po dvou dílech), seriálu Batesův motel. No, není to marný, takový lynchovský, s latentní hororovou atmosférou. Má to být inspirováno Chitchcockovou klasikou nejklasičtějí Psychem.  Zajímavý, civilně tajemný příběh je podpořen skvělými hereckými výkony.  Mezi tímto a českými seriály je fakt dost široká propast. Že bych se po tom mrkl, jestli se to nedá někde na Polož.to stáhnout a podíval se na to celý?

.

Bates mortes 2

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Horor na dobrou noc“:

12814031_1646973232221493_2869394214891842057_n

Napsat komentář