Minohledač nekecal, mlejn je plnej partyzánů. Aneb: je projímadlo legální „donucovací prostředek“, při zásahu policie?

* pondělí, 18. dubna 2016  *

.

Když jsem ráno vyhlédl z okna maringotky, spatřil jsem HusákaGabrhelovou, kterak učí své mladé pionýry, plavat v proudu.

.

„Výcvik na potoce“:

DSC_0010

.

Dopoledne jsem si dal malou brigádičku u cirkulárky a pořezal pár koleček prken a navozil je do kotelny. Během této činnosti jsem zjistil, že ten minohledač z lesa, který tvrdil, že za války byli na našem mlejně partyzáni, možná nelhal. Na střeše nade mnou se maskoval jeden jejich potomek.

.

„Partyzán – Tarzan v lijánách“:

DSC_0018

.

Pokud to tedy nebyl potomek Tarzana. Každopádně jsem měl trochu obavu, aby mi nesletěl z lijány na roztočený kotouč, ale byl to zkušený partyzán, dával si Meisela.

.

„Brigádička pod vyšším dohledem“:

DSC_0019

.

Odpoledne jsme si s Yossarianem dali oblíbený cyklovýlet k vodní nádrži na potoce. Aby se před pobytem ve výběhu trochu vylítal. Když jsme se vraceli,  nachomýtli jsme se k tomu, když HusákGabrhelovou, pro změnu při branné výchově, učili své mladé revolucionáře, jak se blokuje doprava.   Šlo jim to hezky a mladým odhaněčům dalo hodně práce je z příjezdové cesty zahnat. Každopádně jsou to dobří blokeři, možná by se hodili jako dobrovolníci Greenpeace.

.

„Nadaní blokeři“:

DSC_0027

.

Při odjezdu do háku se mi udála ještě veselá historka s autem v podjezdu pod tratí. Když jsem se funíc přiblížil k tomuto železničnímu objektu, tak z dálky vidím, že v něm zastavilo nějaké červené auto… Proč zrovna tam se tak blbě zaseklo? Vždyť kolem s kolem ani neprojedu. Až když jsem dojel před čumák auta, tak jsem pochopil situaci, poté co jsem za otevřenými předními dveřmi spatřil mladou hezkou dredařku – řidičku, kterak si charakteristickým pohybem vytahuje kalhoty po bocích. Aha, ona to byla neodkladná, nutně úlevná zastávka. Inu ta prostata to je prevít! Ale na(ne)štěstí jsem přes ty stínící otevřené dveře nic až tak pohoršujícího neviděl. I škvírou mezi dveřmi a zdí se mi povedlo prosmýknout. Takže mě tato vypečená, respektive vyčuraná, záležitost ani nezdržela.

.

Lehce pobaven jsem se opřel do pedálů a cesta mi docela odsejpala. U  kruháče před Suchdolem, kdy jsem si udělal picí zastávku, mě napadlo podívat se na čas na mobilu a za jak dlouho dorazím do cíle. Před ambasádu mi to odsud trvalo 24 minut.

.

„Cestou k vodní přehrádce Yossarian zkontroloval včely jestli se neflákaj…“:

eDSC_0004

.

háku pohoda, po prudkém ošplouchnutí a převleku jsem si udělal kýbl čaje se sojovým mlíkem a k němu vyluxoval půl velkýho pytlíku sušenek :-P.  Ani jsem si pak už z lednice nevyndal chleba a cizrnovou pomazánku, kterou jsem na večeři plánoval původně.

.

Přeci jen pak na mě asi trochu dolehla „cestovní únava“  a tak už jsem jen v bedně sčouhnul díl českého kriminálního seriálu:

.

Případy 1. oddělení

Případy 1. oddělení, kriminální seriál natáčený Českou televizí od února 2013 do prosince 2013 v Praze a okolí

* Případy 1. Oddělení – „Policajt na odstřel“ * / Tv seriál, ČR, 2016/ r.: P. Bebjak

Tenhle díl byl docela slušnej. Ale stejně maj ty český kriminálky pro mně vždy dost nepřesvědčivý místa. Ale to nakonec ty cizí taky, proto na ně koukám jen minimálně.  Jen mě tak napadlo, je „projímadlo“ legální „donucovací prostředek“ ? 😛

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Jestli má ta jahoda projímavé účinnky to nevím, ale každopádně je to jímavý pohled“:

12814431_1648365825415567_9203299963343795657_n

Napsat komentář