O rozloučení s jmenovcem a o „Pálení čarodějnic“ na mlejně s popisem jednoho, (psího), zápasu.

* sobota, 30. dubna 2016  *

Ráno jsme s polským jmenovcem vyskočili před devátou. Jak se mi ta levná skládací molitanová matrace z Lidlumila začala rozpadat…, (rupnul jí zip), tak jsem si přes ní na noc dal složenou deku. Tak to jsem včera zase nemohl být tak moc na plech.

.

„Včerejší vzpomínka na Unijazz“:

DSC_0144

.

Vyrobil jsem snídani a zatopil v kamnech, ale po chvíli jsem usoudil, že venku se dělá dnes natolik příjemné teplo, že jsem to zase nechal vyhasnout. Miroslaw už se začal pomalu balit, ale měl smůlu na frontu do mlejnské koupelny, kam se mu povedlo proniknout až na potřetí 😛

.

„Ale já bych radši ženskou….“:

eDSC_0020

.

Pak už odfrčel, neb má cestou nazpátek ještě naplánovány nějaké další česká setkání.  Tak doufám, že se mu tahle návštěva „Prahy-venkov“ líbila, já si jí docela příjemně užil.

.

„Dva veteráni“:

DSCF0001

.

No a večer jsem si na mlejně ještě užil „Pálení čarodejnic“. Tradiční to zvyk oslavy příchodu jara. Mě se nikoho z mých kamarádů nalákat nepodařilo, ale sešel se tu obvyklý houf alternativních lidiček. Některé z nich přijeli krásným veteránským Buickem se žraločíma ploutvema.

.

„Osazenstvo se pomalu schází, kolem ohně a pípy. Černý rváč v popředí“:

DSCF0010

.

Vládla tu obvyklá pohodička, podpořená ještě kapelou Babsohn Band, kolem Dály Zíty. Akorát někdo dorazil s větším černým psem, (cca stejně velkým jak Još), který měl náhubek. A ten za Yossarianem furt chodil a vrčel na něj a otravoval ho. Ale Još na něj nereagoval a ten pes měl náhubek… No napadlo mě, že by možná bylo lepší jít Joše zavřít do výběhu, ale neudělal jsem to a pak najednou byli v sobě. Tomu černýmu okamžitě náhubek z tlamy spadnul, takže se do sebe docela zahryzli. Ale po chvilce obskakování se nám povedlo chytit je každýho za ocas a odtrhnout je. Ale jestli pak páníček od toho černýho psa povolil, nebo se mu vysmekl. Znova se na Joše vrhnul a ten se mu zahryznul do nohy.

.

„Fotosession“:

DSCF0014

.

Když se nám je konečně povedlo definitivně oddělit, zkontroloval jsem ve výběhu Joše a na to jak to vypadalo hrůzostrašně, tak na sobě neměl ani šrámeček. To ten druhej měl ten hryzanec na noze docela do krve. Pak tam sklesle polehával a smutně koukal. A já mu říkal: „Ty si ale trouba viď ty provokatére, měl si to zapotřebí?“

.

„Madona s dítětem“:

DSCF0037

.

Chvíli jsem si pak dal relax v maringotce s dojedením k večeři toho rizota, co jsem navařil pro návštěvu. Když jsem se v pak vrátil na mlejn tak se osazenstvo bylo rozděleno na dvě „scény“. Část seděla u ohně na dvoře a část se přesunula k většímu ohni rozdělanému u týpíčka. Kde se rozdivočela Babsohnovská kapela a nakonec došlo i na přeskakování ohně. Snažil jsem se to trochu pofotit, samozřejmě bez blesku, ale jak to ozařoval ten oheň, tak se sem tam některá fotka i docela povedla, že vypadala efektně mysticky.

.

„Přeskoč, přelez, nepodlez…, (u Tee-Pee)“:

DSCF0088

.

No ale jako obvykle jsem celkem brzy odpadl. Po té včerejší vyčerpávající procházce po Praze zakončené panákovou smrští v Unijazzu, není až tak divu…

.

„Kolem ohně na mlejnském dvoře“:

DSCF0060

.

Fotoreportík z Pálení čarodějnic na mlejně je k vidění – zde.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Safety first!“:

12998595_1071857402852947_7960288425190366263_n

Napsat komentář