O poklidné večerně pracovní neděli se dvěmi velmi rozdílnými fotbaly a s filmem, jehož příběh má místa víc než trapná.

* neděle, 1. května 2016   *

Nedělní vyspávečku jsem si dopřál do devíti. A po koupačce a snídani jsem se pustil do vyrábění fotoreportíkuPálení čarodějnic na mlejně.

.

„Železniční podjezd na cestě do mlejna“:

DSC_0003

.

Samozřejmě, že jsem uvažoval i o účasti v nějakém „provmájovém“ průvodu. Ale nejvíc by mě lákal ten anarchistický, ale ti zase prudí s focením a večer navíc jdu do háku, takže by to do Práglu bylo jen na otočku a tedy jsem svátek práce raději oslavil lenošením.

V rámci venčení jsme se s Yossarianem vyrazili projít do Noutonického vietkrámku a abych se nevracel s prázdnou – pořídil jsem si pár pivíček.

„Okousáno, zabaleno, natřeno?“:

DSC_0002

.

Ve výběhu koní mě zaujaly stromy s okousaným kmenem zbarveným do červena. To to holky něčím natřely, nebo se to takhle zbarvilo?

.

„Světlohra v podjezdu“:

DSC_0004

.

Po návratu jsem si, na Patočkinův tip na Facebooku, pustil fotbal: Leicester – Manchester United 1:1. Chytil jsem už druhej poločas. Kdyby Leicester vyhrál, tak už má v anglický lize jistej titul. To se mu tedy nakonec nepovedlo, takže si ještě musí počkat. Ale byl to naprosto neskutečně úžasnej fotbal, který se s českou ligou vůbec nedá srovnávat.  Zpětně jsem uvažoval jestli tam vůbec byla nějaká minuta hry, ve které by nebyla žádná střela na branku, nebo výrazná šance… U Manžestráků pořád ještě na hřišti byl výrazně vidět Ovar Rooney, kolik vono mu vlastně už je? (Hmmm, teprve 30).

.

„Vstup do území za podjezdem – jen na vlastní nebezpečí:“

DSC_0006 - Vstup za podjezd jen na vlastní nebezpečí...

.

Pak už jsem šoupl Yossariana do výběhu a vyrazil kolmo do háku. Tam jsem na netu sledoval ohlasy na nahou cyklojízdu Joštovy domobrany, které se zůčastnila i Marťa. Ohlasy byly vesměs kladné.

.

„Joštova nahotní jízda“:

Joštova cyklojízda

.

I když jeden komentář se pohoršoval nad tím, že nedostali pokutu za veřejné pohoršení. Ten ovšem skvěle utřela Atomová Barbara, která mu na to odpověděla, že podle městské vyhlášky je obnažení na veřejnosti, do vzdálenosti 50m od kulturního objektu, možno prohlásit za kulturní performanci a tudíž to trestné není. A následně mu vyjmenovala kulturní domy, divadla a galerie, kolem kterých jízda projela, takže vyhlášku neporušila 😛 Bylo to tak přesvědčivé, že i mě zviklala, ale samozřejmě, že si to vycucala z prstu.

.

13082551_1687142038214225_7359094746187090440_n

.

háku jsem ještě taky v bedně chytil závěr fotbalu Bohemians – Slávie 0:0. Navzdory nulovému skóre to tak špatný fotbal nebyl. Aspoň, že Bohemka uhrála bod, ale s tím anglickým fotbalem to tedy srovnávat nešlo.

.

„Nalezený songlist na „expatskou“ barbecue…, ňák ty expatský kotlíkárny neznám“:

DSC_0010

.

Pak na mě padl nějaký útlum, žeby vyčerpání po té cyklodopravě? A tak už jsem jen hodil okem v bedně na film:

.

Láska je láska

* Láska je láska * / f – ČR, 2012 / r.: Milan Cieslar

.

Téma opožděné seniorské lásky s vůní marihuany, mezi Petrem Nárožným a Eliškou Balzerovou bylo velice slibné. A oba herci jsou mi sympatičtí. Ovšem film zabily další motivy scénáře. To, že se slepá dívka zamiluje do Roma, který jí zatají, že je Rom. To je hodně nerealistická a trapná zápletka. A dívka se s ním pak musí rozejít, protože jejího rasistického dědečka by to zabilo… A   matka snažící se předělat svého syna gaye, to už snad dneska je taky trochu víc než trapný, né? Celkově z toho pak vylézá slátanina, kterou opravdu autor námětu a scenáře Martin Horský, nemůže přece myslet vážně. To mu prodal někdo nějakou špatnou várku koksu, né?  To už pak film nezachrání ani dobré herecké obsazení… Přitom režisér Milan Cieslar natočil i takové filmy, jako Colette a Der LebensbornPramen života. V tomto případě asi ale poněkud pozbyl soudnosti..
.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Móňa (se) Lísá“:

12998601_1072091829496171_3194344429498067322_n

Napsat komentář