O hledání příjemnějších a bezpečnějších cest a o osazování předmostí.

* pondělí, 2. května 2016  *

.

Ráno jsem se cestou z práce vydal hledat alternativní cyklotrasu přes Stromovku. Bylo by příjemné vyhnout se tomu podjezdu u Bubenečské nádražky a „kočičatohlavém“ úseku kolem Slamníku.  Ráno ve Stromovce je příjemné, spousta běhajících dívenek. Cestou z práce je to v pohodě, ale do práce je závěr krutě do kopce, to budu muset ještě dopátrat.

.

„Na mostku přes zrušenou železniční trať ve Stromovce“:

DSC_0015 - Most přes

.

Při venčící vyjíždce jsme u náhonu k Novému mlýnu narazili na hromádku vrbových štěpů. Aha, ona tu pracuje Katka ze mlejna s nějakým štěpařem. A ten má sebou psa. S Jošem se pokámošili, poblbli a poběhali. Myslel jsem si, že je to kámoška, až doma na fotce koukám, že to byl kámoš. Ale zjevně si padli do noty.

.

„Vrbové štěpy a Još u náhonu k Novému mlýnu“:

DSC_0019 - U náhonu

.

Po vyvenčení jsem si dopřál dospávku a po ní opět malou brigádičku u cirkulárky. Hromada dřeva vedle ní se sice pomalu, ale přeci jen zmenšuje.

.

„Kámoš-ka bez -ka“:

DSC_0021 - Kámopška bez ka

.

Tedy ona už by byla docela malá, kdyby na ní někdo pořád nepřisypával další a další dřevo. No tak ale aspoň v zimě bude na mlejně teploučko.

 

DSC_0024 - Hromádka

.

Z práce nás vyrušilo dětské procesí které dovnitř neslo „housárium“. Zejména Joše to velmi zajímalo.

.

„Malý špeditéři“:

DSC_0027

.

No a večer už jsem si jen  poskajpoval s mamkou. Při čemž jsem jí poukazoval fotky z Pálení čarodějnic a pak už jsem si pustil na dobrou noc druhý díl seriálu: Batesův motel. Je v něm plno evidentních analogii na Hitchcockoco Psycho.

.

„Houf housat, uvnitř i okolo“:

DSC_0029 - Houf housat

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Nevím, kde mi hlava stojí…“:

12998643_1071559276216093_2515378235267567341_n

Napsat komentář