Na denní na ambasádě a na hokeji v Bažině, (s Vencou).

* úterý, 3. května 2016  *

.

Do háku jsem se vydal na denní raději busem. Šichta na ambině byla vcelku v poho. Jen v půl druhý se objevil jeden opozdilec Kuvajťan, s mizernou angličtinou, který chtěl něco řešit. Přitom kancl pro veřejnost funguje jen od 9 – 12 hod. A po předchozích zkušenostech s jeho ochotou udělat něco přesčas, jsem ho nekompromisně odeslal do pryč, ať si přijde zítra.

.

„Nalezeno na Noutonické zastávce… Venkov žije hardrockem!“:

DSC_0002

.

Kolega Pussyn mě přišel vystřídat o hoďku dřív, (aby viděl celej hokej), a tak jsem zasprintoval a chytil o hodinu dřívější bus. A v něm jsem narazil na Noutonického Vencu. Ten mě začal ukecávat, že by se rád podíval do té Bažiny ve Svrkyni,  a že bysme tam dnes mohli zaskáknout na hokej. No sice je Još zavřenej celej den ve výběhu, ale zase jedu o hodinu dřív, tak to dorazím domu po hokeji, jen o hodinu později. Tak dobrá…

.
„Hezký, ale jezdit do práce na kole je zdravější!“:

DSC_0003

.

No ale poslední přípravnej hokej před MS: Česko – Kanada 0:3 nebyl nic moc. Naši hráli docela tužku a Javoři je v pohodě přehráli a k ničemu je moc nepustili. Navíc nás přehráli ryze evropským (kdysi) hokejem. Žádnou kanadskou tvrdostí. Prostě líp bruslili a byli lepší „na puku“. Vstupenky do „Nula pod druhou“ arény stály 400 – 1250,- kč. To bylo dost peněz za málo hokeje… 😦

.

Česko Kanada

.

Když jsem pak šel domů kolem trati, tak po té najednou jel vlak a vypadalo to, že osobní!?! Co to? Když tu maj jezdit jen víkendové cyklovlaky?

.

„Tajemný noční vlak“:

DSC_0009

.

Yossariana jsem v kotci našel v poho. Vzal jsem ho povenčit a pak už jsem se po těch třech pivech v Bažině, do žádné „práce“ nepouštěl, (čti: například dohánění deníčku). Jen jsem si na dobrou noc pustil třetí díl Batesova motelu. Ovšem záhy mi z děje došlo, že jsem v závěru druhého dílu musel usnout, neb mi některé příhody unikly. Říkal jsem si, že se k tomu závěru druhého dílu budu muset vrátit. Stejně jako k závěru dílu třetího, neb jsem opět vytuhl před koncem 😛

.

Bates motes

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –
„Trochu to připomíná odpověď na sochu před Nejvyšším soudem v Brně – Žena si bere zpátky pračku, kterou jí zabavil exekutor“:

13001202_509953105858589_6044578885357430772_n

Napsat komentář