Cesta byla suchá, místy bahnitá…

* středa, 4. května 2016  *

Ráno jsem se probudil docela brzy… Respektive né tak úplně sám od sebe, ještě bych v horizontální poloze vydržel, ale vyhnal mě sfinkter. Cestou na mlejn jsem se mohl pokochat pohledem na páva na cirkulárce, což je pohled ze kterého by se člověk snadno smíchy…, tak já přidám do kroku!

.
„Čekáš tu, až z tebe někdo nadělá řízky?“:

DSC_0013 - Je libo řezy z páva...

.

Po dokončení ranní hygieny v potoce jsem dokoukl oba ty závěry druhého a třetího dílu Batesova motelu a hned mi byla situace jasnější! Jo voni našli tu holku!

.

„Jošův nový antiparadesantní obojek“:

eDSC_0002

 .

Vyčkal jsem na přívoz granulí, se kterými mi tentokrát přišel také „antiparašutistický“ obojek, tak doufám, že už na Joše žádní klíšťáci, či blecháči, para výsadek neprovedou. A ještě i  postroj do auta. Né, že bych s Yossarianem tak často jezdil autem, ale občas přeci jen ano a dozvěděl jsem se, že když jede v autě pes bez připnutí do bezpečnostních pásů, tak za to může bejt pokuta až 5 litrů! To je skoro víc, jak za přejetí mateřské školky na přechodu. A tak jsem si postroj raději objednal, když ho ve Spokopesovi nabízeli za necelý dvě stovky. Hned jsem mu také oboje aplikoval. Tedy obojek na furt a postroj jen zkusmo.

.

„Yossarian v antipokutním postroji“:

eDSC_0003 - Još v postroji

.

A taky jsem si pověsil na zeď plakát mé oblíbené polské bluesové skupiny DŹEM, který mi přivezl Miroslaw. Aby se mi na stěnu do maringotky vůbec vešel. Musel jsem ho dát „přes roh“. Pod houpavými tóny blues se mi bude určitě dobře spát.

.

„Stěna oblemcaná Džemem“:

eDSC_0023 - Džem přes roh

.

A před odfrčem na noční jsem vyrazil s Yossarianem na cyklovenčící projížďku. A cestou jsem skoukl ty vrbové štěpy u mostku přes brod.

.

„Vrbové předmostí“:

eDSC_0009 - Vrbové předmostí

.

To jsem zvědavej, co z nich vyroste. Když jsou takhle od mala řezaný, tak doufám, že né chuligáni.

.

„Budoucí živý, vrbový plot“:

eDSC_0012 - Budoucí živý plot

.

No a pak už jsem tedy zavřel Joše do výběhu a vyrazil kolmo ku Praze. Předchozí dva dny docela vydatně pršelo a tak jsem si položil otázku, zda mé zkratky po polňačkách nebudou příliš bahnité a klouzavé?

.

„Nevstupovat! Do strany! Ani do boku…“:

eDSC_0015 - Nevstupovat výsadba

.

A když ta první mezi Přilepencema a Statenicema byla úplně v pohodě, tak jsem se uchlácholil, že i ta z Červola ke kruháči u Lidlumila, bude cajk. Vypadala přeci tak uježděně a pevně.

.

„Vystřelil jsem tak, až za mnou byla ohnivá čára…, ale postupně jsem zpomaloval a zpomaloval, až za mnou byla bahnivá stopa 😦 „:

eDSC_0024 - Cesta byla suchá místy mokrá - bahnivá stopa

.

Ovšem když jsem k ní asfalto-betonovo-štěrkovo-šotolinovou cestou mezi domy vyfuněl, zjistil jsem, že tu její část, co vede mezi poli, pokrývá lepivé blátíčko. A to tak, že lepivé velmi. No vracet už se nebudu. To dám!

.

„Nějak mi začíná drhnout přední brzda“:

eDSC_0026 - Nějak mi ta přední brzda drhne

.

Ale po pár metrech se mi úplně obalily brzdy blátem a musel jsem sesednout. Nakonec byl problém to kolo i jenom vést. Respektive vláčet. Já blbec!

.

„A o té zadní ani nemluvě….“:

eDSC_0027 - A ta zadní ještěš víc...

.

Na silnici jsem kolo dovlekl z posledních sil. Tam byla naštěstí kaluž, ve které jsem se pneumatiky, které byly opravdu „balónové“ pokusil trochu omýt a kolo na asfaltu trochu obouchat. Úspěch této snahy byl…, no řekněme skromný 😦  Ale do pohybu se mi kolo přivést povedlo.  Sice zabahněný řetěz „prostřeloval“, ale po chvilce se chytl. Vzadu mám na nosiči box, tak ten fungoval jako blatník dobře, ale od předního kola jsem občas nějaký zásah koupil. A jak ze mě odletovalo bláto na všechny strany, doufal jsem, že nepotkám žádné fízly, který by mi dali pokutu za znečišťování veřejné komunikace.

.

„To jsem si „přezul“ na hezký „balónový“ pláště… 😛 „:

eDSC_0029 - Mám jedno kolo těžký...

.

Ještě, že v háku byla k dispozici zahradní hadice se stříkací pistolí, kterou jsem kolo pořádně osprchoval. A svoje cyklosvršky si pak přemáchnul v dřezu. Snad ta úrodná ornice neucpe sifon :-D.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Vlasatice“:

13006690_509953162525250_2819707665758645745_n

.

Napsat komentář