O pracovně-hokejové neděli. V háku dobrý, na ledě taky, jen těm rozhodčím to někdy moc nešlo.

* neděle, 22. května 2016   *

Neděli jsem si užíval v háku na residenci. Velkovezír tu má na návštěvě dceru, se kterou dvakrát někam autem vyjel, jinak se nedělo nic 😀
.

„Po cestě do háku jsem si mohl dát panáka“:

DSC_0009 - Panák na cestě
.

Uvnitř ajnclíku u brány bylo vedro a nuda, takže vítaným zpestřením bylo, že jsem pomohl kuchařům s úklidem stolů ze zahrady, neb včera tu měli nějaké mecheche.

.

„Na Kulaťáku: Věrozvěsti never stop!“:

DSC_0022 - Verozvěsti never stop

.

Zřejmě jako dík jsem pak od nich dostal luxusní obídek, Dokonce kuchař pojmenovaný po „valčíkovém tanečníkovi“ nezapomněl na to že jsem vegoš, a tak krmě neobsahovala žádné mrtvolky. DíX!

.

„Oběd od Bašíra“:

DSC_0016 - Oběd od Bašíra

.

Drazí kolegové z ajnclíku, jsou tak „altruističtí“, že televizi, co tu jinak mají, před námi víkendovými zamykaj, (údajně jim kdysi jeden ze záskokářů pohejbal s anténou), a tak jsem  hokej Rusko – USA 7:2, mohl sledovat jen ve zpravodajství na Radiokurválu. Ale asi sem o nic nepřišel.

.

„Co bylo za náplň uvnitř té taštičky jsem nedešifroval, ale bylo to dobrý!“:

DSC_0019 - Taštička s náplní

.

A tak jsem alespoň pilně dohonil tři dny v deníčku, víc sem ani nečekal…

.

„Kdo je Pepa Novák?“:

DSC_0011 - Kdo je Smith

.

Po cestě z háku jsem v autobuse poslouchal finálový hokej MS: Kanada – Finsko  2:0 v rádiu. Z finále už byl, na rozdíl od utkání o bronz, přímý přenos.

.

„Která?, která?, z které pravda vyvěrá?“:

DSC_0014 - Která církev je

.

K maringotce jsem dorazil po první třetině za stavu 1:0. Joše jsem rychle vyvenčil jen házením míčku a pak ulehl k bedně s hokejem. Javoři vyrukovali na Saunaře s totálním hokejem a  neuvěřitelným forčekingem. Finy vůbec k ničemu nepustili. Ti měli prakticky jedinou vyloženou šanci. Nezmohli se kvůli neskutečným forčekingu ani na závěrečný nápor. Kanaďani Finy totálně ubruslili. Až v poslední minutě s odvolaným brankářem, se trošku zmohli na nějaký tlak a pokus o vyrovnání, ale nakonec 0,8 sekundy před koncem dostali do prázdný branky na 2:0. Načež následovala dvojitá javorová radovačka. Nadšeně všichni naskákali na led už po tom druhém gólu. Ale rozhodčí je pak ještě vyhnali a ten mikrozbyteček zápasu se dohrál, prakticky už jen vhozením buly a sladká  radost javorového sirupu mohla vytrysknout podruhé. Nakonec asi přeci jen vyhráli zaslouženě.

.

„Javorový mistři“:

Kanada mistři

.

Celkově to nebylo špatný Mistrovství… I ti naši hráli líp, než jsem čekal. Škoda, že v tom závěru trochu odpadli. Finále bylo spravedlivý, Kanaďani a Finové byli nejlepší. Ale o ten bronz jsme se s Rusama mohli poprat. Nejslabším článkem MS byli rozhodčí. Chtělo by to zavíst to video, aspoň tak jako v NHL. I když proti fotbalu je to furt zlatý.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Kdo neskáče – neni jazz!“:

13083324_509953422525224_2711968607937557986_n

Napsat komentář