Jak mi umřel troubovařič a o statečném boji českých tenistů v deštivé Francii.

* pondělí, 23. května 2016  *

Po do sladka vyspalém ránu, už se zdravotně cítím líp. Pilník v krku již zcela zmizel, jen mám rýbu jaxviň a cítím se sláb. A tak jsem si ještě stále pro dnešek naordinoval léčící den.

.

„Koňská idyla na mlejně“:

DSC_0001

.

Zprávou dne je, že umřel Adolf…, před 71 lety to byla dobrá zpráva, protože se to týkalo toho s knírkem a patkou. Ale dnes se to bohužel týká malíře Adolfa Borna. Autora mimo jiných i Macha a Šebestové… 😦

.

Born

.

Do malého kelímku zasazené zrníčko z časopisu Legalizace, během mé nepřítomnosti vyrašilo a tak jsem ho přesadil do trochu většího květináče. Tak jsem zvědavej, jak se mi bude mičurinsky dařit. Je to vlastně můj první pěstitelský pokus na mlejně.

.

„Jošovo oblíbené místo mezi auty v „autoparku“:

DSC_0007

.
No a pak si tak sedím u noťasu a nejednou zhas! Noťas tedy běžel dál, (na baterku), ale všechno ostatní zhaslo. No totok! Cotok! Kabel nikde vytaženej nebyl, ale jistič spadlej a nahodit nešel, hned zas vypadával a tak postupným pokoušením metodou: „tohle vytáhnu ze zásuvky a zkusím nahodit“ – jsem přišel na to, že to dělá troubovařič. Hmmm, sakra, tan je akorát tak nedlouho po záruce. Tak poté, co mi „odešla“ mikrovlnka, tak teď i vařiče a trouba, tak to vypadá na stravování „raw food“. Poslední ohřevný přístroj co mi zbývá je rychlovarná konvice. Na ohřev na kamnech, už je moc teplo.

.

Abych měl tedy do útrob něco vařenýho, tak jsem si došel s Jošem „venčící procházkou“ do vietkrámku pro pivo.

.

Bellen

.

A večer jsem pak na netu sledoval rakouské volební drama… Už to vypadalo, že vyhraje kandidát Svobodných, (pravičáckejch xenofobních populistů) Hofer, ale nakonec přeci jen těsně zvítězil „nezávislý“ kandidát, původně ze strany zelených, Van der Bellen. Ale bylo to o pár chlupů…

.

„Trojuhelníčkovej šroubek – ďáblův vynález!“:

DSC_0009

.

Jako bývalý elektrikář jsem se pustil do pokusu o opravu té minitrouby. Po náročném rozebrání, (samozřejmě, že to mělo šroubečky i na „trojuhelníček“?!?), kdo má doma „trojuhelníčkovej šroubovák, ať se směje. Ale když jsem se konečně dostal dovnitř, tak jsem žádnou viditelnou závadu, (tedy nějaký šlus), neobjevil. Zkusil jsem tedy odpojit topné spirály do trouby, že bych používal alespoň plotýnky vařičů. Ale vyhazovalo to jistič i tak ?!? A to i když byly obě plotýnky vypnutý. Tak to teda nevim…

.

U pokusu o opravu jsem ještě sledoval tenis na Roland Garros našeho Lukáše  Rosola se Standou Wawřinkou, (obhájcem loňského titulu). Byla to bitva na pět setů, ale nakonec přeci jen Švýcar se slovanským jménem vyhrál.

.

„Laki Roslol“:

Rosol

.

Konečně taky přišla ta slibovaná bouřka a přívalové deště, ale těch se zas tak moc nepřivalilo… Když se mi nepovedlo opravit troubovařič, tak jsem si aspoň zašil rozpáranej zip na rozkládací matraci.

.

A u toho ještě jeden tenis z francouzského Grand slamu Ráda Štěpec versus Andy Murray.  Po zranění se vracející Štěpec překvapivě vyhrál první dva sety!, (kurz na jeho vítězství byl 18,00, Kurz na Murrayho pak 1,01 /To znamená, že při vsazené stovce na jeho vítězství byste dostali 101,- korun!). Ale pak začal dostávat oblož. Ve třetím setu dostal kanára (0:6) a  nakonec bylo utkání ve čtvrtém setu za stavu 2:4 pro Brita, přerušeno pro tmu a bude se dohrávat zítra.

.

„Ráda Štěpec“:

Štěpec

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Krajina v sevření“:

13087343_509953519191881_443776866625799366_n

Napsat komentář