Jak jsem odvlekl mrtvolu mikrovlnky do kojntejneru na malé elektrospotřebiče a o virtuálním sledování „Bitvy o Kliniku“.

* úterý, 24. května 2016   *

Moje zdravotní kondice stále ještě není úplně v pohodě. Ráno jsem se v posteli probudil úplně mokrej, jako kdybych spal v sauně 😦  A tak si ještě ordinuji „domácí klid v blízkosti lůžka“.

.

„Záletný páv v domácím vězení“:

DSC_0002

.

Na netu jsem si tedy objednal  v Alze novou minitroubu kombinovanou s vařičem. Nakonec tu stejnou, co jsem měl před tím. Z toho co jsem v nabídce našel, mi tahle vyhovuje nejvíc, (ta kombinace s vařičem, a to že má časovač i na plotýnky!), i když zkušenost s její výdrží, tedy není valná :-(.

.

„Vida, přibyl nám do zvířeny na mlejně i králík!“:

DSC_0005

.

Jinak jsem se zmohl akorát na to jít na mlejn hodit prádlo do pračky. A vyfotil jsem si do mobilu též „odešlou“ zářivku, abych věděl, jaký mám shánět typ.

.

DSC_0008

.

Ale jel jsem se aspoň trochu projet na kole s Jošem, než jsem vyrazil do háku autobusem. Při tom jsem na Dejvickou, do kontejneru na elektroodpad, odvlekl tu starou mikrovlnku.  Ta se tam vešla jen tak tak. Kontejner je na „malé elektro spotřebiče“, tak nevím, jestli mikrovlnka je dostatečně malý spotřebič. Ale byla to malá mikrovlnka! Vzal jsem sebou i tu zhaslou zářivku, ty ale do tohoto kontejneru nepatří, tak jsem jí zase zaparkoval do batůžku.

.

„I morčatům byla jejich klec přesunuta, od krbu ve mlejnici, na čerstvý vzduch, což Joše velmi zaujalo“:

DSC_0006

.

háku byl poněkud šaching s šichtama,  neb kolegovi Pussynovi začala hnít hnáta a bude s ní marodit. Takže jsme si museli rozebrat jeho šichty. Ale vyšel jsem z toho ještě dobře, jen budu mít čtyři noční za sebou.

.

„Na střeše Kliniky…“:

Na střeše Kliniky

.

háku jsem pak na Facebooku vzrušeně, s provinilým pocitem, že nemůžu pomoct,  sledoval opětovnou „bitvu o Kliniku“. Na kterou byla znovu nahlášena bomba. Ale část osazenstva Kliniky, při zkušenosti, že poprvé nahlášení bomby byla jen záminka k jejímu vyklizení, jí tentokrát odmítla opustit. Někteří se připoutali do trubek vedoucích uvnitř sudů s betonem. Později se ukázalo, že dva z nich byli moji kamarádi ze Zelmíru – respekt!  A část vylezla na střechu.  Bomba se samozřejmě opět žádná nenašla. To je ale překvapení!?!

.

„Sudy s betonem, po zásahu „Pomahačů a ochránců“:

Betonové sudy po zásahu

.

Zato jí přišlo hledat komando policejních těžkooděnců s pajcry a beranidly, (sic!). Ovšem „pomahači a ochránci“ její hledání, aspoň využili jako záminku, k tomu, aby na Klinice rozmlátili spoustu vybavení, včetně počítače 😦 K těm sudařům se fízlové zachovali docela drsně a vyprostili je pomocí rozbrušovaček a sbíječek. Ale trvalo jim to dlouho, mezitím už padla noc. Nakonec rezignovali, ty ze střechy nesundali a Kliniku opustili. Takže vítězství, ale jistě né na dlouho… A.C.A.B.!

.

„Stay Klinika!“:

Klinika zůstává

,.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Hippies and Anarchists Forever!“:

13124875_1127595247293017_5351256222210756192_n

Napsat komentář