O českém způsobu nakládání s odpady a o tentokrát standardním postupu policie při dalším nahlášení bomby na Klinice.

* pátek, 27. května 2016  *

Kolmou cestou z háku jsem přerušil u Ludmila, docela „big nákupem“. Měli tu mimo jiné „japonskou pilku na dřevo“, která by mohla být ideální do lesa na soušky. A pak taky komplet zadního i předního světla na kolo za 199,- kč. No nekup to! Když jsem stejně nákup světla plánoval. Akorát tedy to zadní světlo není blikačka. To je divný, když dneska bliká kde co na milion různých způsobů…

.

„Můj oř zaparkovaný před Ludmilem“:

DSC_0003 - Můj oř

.

Při odjezdu od Ludmila, jen kousek za kruháčem, jsem ve škarpě narazil na stále hojně používanou „českou metodu“ nakládání s odpady. Inu Česko je zemí ekologii zaslíbenou… 😦

.

„Čecháčkovská odpověď na Nerudovskou otázku…“:

DSC_0005 - česká verze nakládání s odpady

.

Jošem jsem pak ještě vyrazil na malé cyklopovenčení  a pak obvyklá dospávka. Po proberu kolem třetí odpoledne jsem se pustil do „zatěžkávací zkoušky“ mikrovlnky, když jsem v ní Yossarianovi uvařil kuřecí čtvrtku s rýží. Fachá úplně v pohodě.

,

„Yossarian hlídající kačátka“:

DSC_0015

.

Pak jsme s Yossarianem dali jen další, tentokrát pěší povenč  při kterém jsem si na Rádiu Plus poslechl dobrý rozhovor s Janou Němcovou z Kliniky o Klinice. No a pak už jsem zase osedlal kolo a vyrazil do prc. procesu. Těsně před odjezdem do háku mě dostihla další jobovka o další nahlášené bombě na Klinice. Že by ten rozhovor v rádiu svatou trojici „protiklinických křižáckých bojovníků“: Hujová, Bellu, Arajmu, tak roztrpčil, že opět nažhavili bombový mail? Ale tentokrát to proběhlo naprosto v pohodě. Policie se zachovala, tak jak by měla. Tedy že budovu prošel pyrotechnik se psem a když nic nenašli, tak zase odešli. Úplně standardní postup, jako by byla bomba nahlášena kdekoliv jinde.

háku pohoda a pocyklistický relax. Tentokrát v bedně s filmem:

.

Místa

* Místa (Miesta) * / f- ČR, SR, 2014/ r.: Radim Špaček

.

Film zaujme spoustou efektních lokací a dobrou kamerou, ale rozhodně né příběhem. Ten je hodně slabej. Příběh dvou kamarádů a dcery místního bose, bla, bla, bla, slabota. Uvěřitelného téměř nic. Je to takové nepodařené Šeptej 2.  Škoda, promarněná šance. Jo a hraje v tom mladej Polévka, ani mi Bolívkovi nepřišel moc podobnej.

 .

No a když jsem byl v tom relaxačním režimu“, ve kterém jsem se nedokopal k doplňování deníčku, tak jsem si dopřál ještě jeden film z bedny:

.

RED

* Red * / f – USA, 2010 / r.: Robert Schwentke

.

Je to totální akční kravina, ovšem natočená s komediální nadsázkou, takže je to tak blbý, až je to… …příjemně koukatelná zábava. Na to, jak si tuto totální „bum-bum“ blbinu užívají hvězdní holywooďáci:  Brůs Wyliž, Džon Málkovič, kpt. Morgan (černý) Svobodný muž a Helča Mirenová.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Quo vadis?“:

13091906_509953272525239_973832120512671967_n

Napsat komentář