O hranicích demokracie, aneb: Může vám policajt při zadržení, po spáchání přestupku, udělat „anální sondu“? A o tom, že „druhák“ je „druhák“, ať už jde o kafe, víno, nebo film. A také o legendární „Linekerově pravdě“.

* pondělí, 30. května 2016   *

Po páteční noční a nedělním časném ranním vstávání na denní jsem si dnes konečně dopřál pořádnou  vyspávku. Z pelíšku jsme se s Jošem vyhrabali až skoro v deset.

.

„Hlídací povaleč.., aneb jaký pes, takový…“:

DSC_0002

 .

Po ranních rituálech jsem se pustil do vytváření fotoreportíčku Refu festu.

.

A na Xichtníku jsem si přečetl články, dvou zadržených aktivistek z KlinikyJany Němcové a Zuzany Hajné, o tom jak musely nahé dřepovat ve vykachličkované místnosti s kamerou nade dveřmi (?!?), na fízlárně. (viz třeba – zde). To mi tedy fakt pochybně smrdí. Jaký takováto šikana mohla mít legální smysl? Pokaždé to na nich požadovala jedna a ta samá fízlačka. Přitom jiné zadržené dívky se takto potupně svlékat nemusely. Připadá mi, že ta policajtka je buď úchylná lesba, a nebo to dělala pro pobavení svých kolegů ve vedlejší místnosti,  kteří se tam u monitoru ukájeli. Kam až takováto „policejní pravomoc“ sahá? Mohla jim třeba i strkat prsty dovnitř? Jestli tam něco neskrývají?

.

„Klinika žije – boj pokračuje!“:

Klinika žije

.

No a pak ještě povenčit Yossariana a už mě zase čekala kolmá cesta do háku, tentokrát za krásně slunečného počasí.

.

„Još je takovej kliďas, že to očkování snad ani nepotřebuje, kdy sme to ale byli naposled?“:

DSC_0017

 .

háku jako obvykle pohoda-klid neodolal jsem pokušení a v bedně se podíval na:

 .

Dědictví 1   .   Dědictví 2

* Dědictví, aneb: Kurva se neříká * /f – ČR, 2014/ r.: Robert Sedláček

Tak samozřejmě, že jsem očekával, že „Kurvahoši guten tag 2“ bude výrazně slabší, než „jednička“ režisérky Věry Chytilové, kterou kdysi filmová kritika krutě ztrhala. Přesto se z ní (zaslouženě!), stala česká komediální klasika. Toto její pokračování je takové prázdně sladkobolné a ufňukané. A pokud to měla být komedie, tak jí něco podstatného chybí, totiž místa, na kterých by se dalo zasmát. Natož, aby tu byla tak skvostná scéna, jako Polívkův a Chýlkové „dialog o víře“ z filmu režisérky Chytilové.  Proč se do takovéhoto, předem marného, projektu Robert Sedláček pouštěl to je mi záhadou.

.

„Chist(us)ian Ronaldo“:

Ronaldo

.

Ještě jsem si pak v noci dopřál opáčko:

Finále fotbalové Ligy Mistrů: Real Madrid – Atletico Madrid 1:1 a shlédl jsem vítězství „královských“ na pentle. Fotbal to zas tak úžasnej nebyl. Každopádně Atletům se oplatit porážku městskému rivalovi, z předloňského finále o stejných účastnících, nepovedlo. Rozhodující pentli v rozstřelu proměnil sebevědomý manekýn „bílého baletu“ – Christian Ronaldo.  A Gery Lineker  by asi po shlédnutí tohoto finále řekl: „Fotbal je hra, kterou hraje dvaadvacet lidí a nakonec se vždycky směje Ronaldo“.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Díra do nebe…“:

13151575_1070641796315203_1970788440025984274_n

Napsat komentář