O bahenním bazénku, zebrách ve výběhu a ztracené kytce.

* pondělí, 25. července 2016  *

.

Po Vlčkovickém festivalu jsem si samozřejmě dopřál pořádnou dospávačku. A pak jsem se pustil do zpracovávání fotek. Z toho mě vyrušilo Akimovo spílání Jošovi, (v němčině 😛 ). Když jsem vykoukl z maringotky co se děje, tak jsem zjistil, že Yossarian se mu ulevil přímo před maringotku. No to se mu hezky odvděčil za to, že mu občas dává různé ňamky. Ale než jsem stihl vystartovat, že to uklidím, tak už to Akima zlikvidoval. A nedosti na tom, ještě mě pak později přišly holky říct, že další slušný výrobek utrousil přímo doprostřed cesty.  Tentokrát už jsem musel zasáhnout. Sakra Joši !, já myslel, že už ses naučil chodit do lesa…

.

„Bahenní bazén“:

DSC_0001 - Bahení bazén

.

Je tady najednou spousta děcek na jakémsi „letním táboře“ a ty si vzali Joše na procházku, takže jsem ho nemusel jít venčit a mohl se poprat s Vlčkovickými  fotoreportíčky. Včera už nebylo světlo a tak jsem si ten „bahenní“ bazének vyfotil dnes.

.

„Lákavá hladinka“:

DSC_0002 - Bahenné hladinka

.

Objevila se tu taky lanová dráha přes potok a ve výběhu jsou najednou místo koní zebry, že by taky jako atrakce pro ty děti?

.

„Zebry“:

DSC_0005 - Dvě zebry

.

Zato ale, když jsem si vzpomněl, že bych měl zalejt svou kytičku, tak jsem jí u týpíčka nenašel?!? Ukázalo se naštěstí, že mi jí nikdo neukradl, leč byla schována mezi rajčata, aby nepohoršila některého z rodičů.  To by musel být hodně prudérní rodič, aby ho pohoršila léčivá kytička.

.

„Ale jeden kůň tu s kozou zůstal“:

DSC_0008 - Kůň a koza

.

V lednici jsem objevil zbytek rýže s květákem. Vypadal už trochu povadle a tak jsem ho „občerstvil“ tím, že jsem z něj vyrobil těsto na placky. Ty byly po usmažení naprosto luxusní.

.

„Lanovka přes potok“:

DSC_0010 - Lano přes potok

.

Během Vlčkovic se dojela Tour de France. Celkové vítězství udržel Chris Froome. A já se tedy večer podíval na záznamy posledních tří etap. V té předposlední se konečně ukázal Roman Kreuziger, kdy v horské etapě, při které namakaní kolaři přejeli tři „Sněžky“, (tedy vrcholy nad 1600 metrů n.m.), dojel na šestém místě a podařilo se mu posunout v celkovém pořadí do kýžené první desítky. Akorát, že francouzská televize na něj zvysoka pekla a skoro vůbec ho neukázala. Ukazovala jen vedoucí trojici, (mezi kterou se atraktivně rozhodlo „na morál“ v závěrečném sjezdu), nebo skupinu s Froomem.

.

„Roman K. jako Křižák“:

Křižák

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Potutelná plavkyně“:

13321990_1078759285503454_6969256988727514271_n

Napsat komentář