O rušnější všednodenní šichtě na ambasádě a sledování finálových mačů na MS v Intercrossu.

* úterý, 26. července 2016  *

Ráno jsem vyskočil „na budík“ a když na mě při pohledu pánubohu do oken nekáplo, osedlal jsem cyklooře. Mám dnes denní na ambině.  Po delší době, doufám, že jsem ty diplomatí xichtíky všechny nezapomněl 😛 Před ambasádou mě konečně na asfaltu přivítalo čerstvě nové označení vyhraženého parkování.

.

„Vypadni s tou plechovkou!“:

DSC_0002 - Konečně lajny

.

Šichtička to byla docela rušná. Velkovezír jezdil sem a tam, do toho chodily balíčky. Ještě v jednu přišel jeden návštěvník za pasařem-vízařem. Normálně úřaduje jen do dvanácti, ale pro krajany-bratry, až do tří. A tohle byl ten případ. Vypadal v ošuntělém tričku dost non VIP, ale přišel kvůli němu dolů i  druhej nejvyšší a pak i další diplomat a přinesli mu čaj. A nakonec se v kanclu pěkně dlouho zasekl. A když pak všichni už konečně vypadli z baráku, tak tu ještě čekal na svého řidiče skoro do pěti.  Do toho ještě těsně před třetí přišel neohlášený návštěvník k velvyslancovi, že prej sice není ohlášenej, ale velevyslanec je prý jeho kámoš. Asi nekecal, když jsem ho ohlásil sekretářce, tak ho velkovezír přijal.

.

„Péráky v ČR nechceme…“:

DSC_0011 - Péráky v ČR nechceme

.

Jinak jsem poslal na mlejn esemesku s dotazem, jestli mi zase děcka nevyvenčí Joše? A vyvenčily… Odpoledne se strhla bouřka jaxviň,  ale naštěstí do večera se vypršela. Kolega Pussyn mě přišel vystřídat trochu dýl.  A navíc mi to pak moc nejelo. Takže, když jsem udělal tradiční zastávku v Ludmilu, (jen pro chleba a pivo, ale měli v akci i lepicí pásku s držákem a tři náhradní, těm jsem neodolal), tak už jsem domů dojížděl skoro za tmy, (bylo pod mrakem).  Po cestě z Lidlumila jsem si tedy chtěl pro sichr zapnout blikačku, ale zjistil jsem, že mi z ní odpadl kryt a jedna baterka:-(

.

Joše už jsem pak šel jen povenčit pěšmo a poházel mu chvíli míček. Doma jsem pak nejprve poskajpoval s mamkou.

.

Intercross logo

.

A pak si  na netu pustil live stream s finále Mistrovství Světa v IntercrossuKanadě. Nejdřív závěr zápasu českých holek s těmi Quebeckými. Chytil jsem už jen poslední čtvrtinu. V té měli Quebečanky docela výraznou převahu. Ukázalo se ale, že naše děvy si nahrály náskok  v úvodu, takže udržely vítězství a získaly titul.

.

„Intercrossové reprezentace“:

Intercross

.

No a pak jsem si to zapnul na televizní obrazovku a vychutnal si finále MS v intercrossu: ČR – Quebec muži. Bylo to velice vyrovnané a velká napínačka. Po celý zápas bylo vyrovnaný skóre. Myslím, že nikdo neodskočil o víc jak dva góly. Petr byl na parketu vidět a pár gólů i dal. Je to docela koukatelný sport, i když tedy ten live stream nebyl nic moc.  A taky je blbý to velký množství penaltových nájezdů, respektive náběhů. V tom to trochu připomíná házenou a její sedmičky. Před koncem dokonce Quebec tuším o gól vedl.  Ale naši nakonec odskočili o dva góly a už to udrželi do konečného stavu 27:25. „Mistři!, misři!, mistři!“

 .

„Dobojováno“:

Inter2

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Fanošova strýt“:

13323726_1633598500299291_9036757060140182411_o

Napsat komentář