O dočasně „vyschlé“ studni, a k fanouškům nevděčných inter(la)crossařích :-(

* středa, 27. července 2016  *

Ráno jsem na mlejně zjistil, že nejde voda. A tak na splachování byl na záchodě kýbl. Ještě, že tu máme ten chaim, (čti: Potok). V potoce jsem pak následně, po delší době, provedl i ranní koupel. Tak ta „letní“ voda v potoce není nic moc, ale dalo se.

.

„Již oschlý stan“:

DSC_0008 - Stan

.

Když jsem se pak vydal, do přístřešku na parkovišti, složit již oschlý, ve Vlčkovicích omoklý, stan, zjistil jsem, že už v něm někdo bydlí! Naštěstí byl zabydlený krokodýl krotký. Jen mi připomněl, ten kdysi, (mezi některými diváky!), populární film, který jsem z duše nesnášel. Protože mi jeho hlavní hrdina Krokodýl Dan D. přišel podobný typ, jako PiChuck Norris.

.

„Kdopak to tu bydlí?“:

DSC_0006 - Kdo to tu bydlí...

.

Dopoledne se kolem studny a jejího „odešlého“ čerpadla vyrojil chili ruch. A brzy byl luxus tekoucí vody v kohoutku obnoven. Jen když mi dodávka přivezla granule, tak jsem musel Toma poprosit o přeparkování té jeho u studny, aby se granulář mohl u nás otočit.

.

„Ruch kolem pumpy“:

DSC_0009 - Pumpa

.

Přes nepříznivou předpověď a odpolední bouřtičku se nakonec počas před výstartem do háku vyjasnil a tak jsem mohl vyrazit na kole. A nakonec se mi povedlo i nezmoknout. V Noutonicích přestalo pršet jen chvilku před startem a do Práglu jsem přijel asi jen chvilku po vydatném dešti. Asfalt tu byl ještě vydatně mokrej, takže jsem se akorát trochu zacákal. Asi bych si měl přeci jen pořídit nějaký ten blatníček.

.

„Otec byl toho dne poněkud neklidný…“:

DSC_0013 - Otec byl toho dne neklidný

.

háku jsem si po Xichtníku „pochatoval“ s Marťou, která byla smutná z toho, že jí inter(la)crossáři nevzali na oslavu mistrovských titulů a musí trčet sama někde na koleji. No ciwe?!? Tak to mě „lopatkáři“ teda dost zklamali… 😦 Asi měli strach, že by jim Marťa snědla vítězné hamburgery. To i ty milionářské zpovykané fotbalové a hokejové hvězdy vyrazí po zisku titulu slavit do ulic se svými fanoušky. Navíc krom Marťule, tam za nimi do daleké Javořiny přiletěl už jen jeden jediný(!) fanoušek – přítel inter(la)crossové ženské reprezentantky a ta ho dokázala na tu oslavu dostat.  Takže jedinej, kdo nechal svou přítelku, (která za ním přiletěla tisíce kilometrů a změnila kvůli němu svůj prázdninový program, když původně plánovali cestu na východ), „na ocet“, byl Petr. To bych od něj tedy nečekal. :-/ Já bych  na jeho místě určitě řekl: „sorry milí spoluhráči, ale jestliže moje přítelka pro vás není dost dobrá, aby s námi slavila zisk titulu, tak v tom případě –  vy nejste dost dobří pro mě“. Má jediný štěstí, že v tomhle není Marťa po „nebožce“, ta by mu to nikdy neodpustila a myslím, že by to znamenalo konec jejich vztahu.

.

„Tak slaví s fanoušky!, opravodví mistři“:

F201506071316301

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Mistři nejsou tím, čím se zdají být…“:

10421147_10202067641400848_203096144930750524_n

Napsat komentář