O jednom běžném „otočkovém“ dni z noční na noční. S návštěvou prádelny, traktorovou blokádou a moderním obrazem opřeným v zahradě.

* čtvrtek, 28. července 2016   *

V háku ještě si tentokrát po ránu dal ještě vykecávačku s kolegou Hromondřejem. Protože jsem hodlal hodit do drnovecké prádelny, (nedaleko pražské Lomonosovky), bílé montérkové košile, a ve vyprárně a vyžehlírně otevírají až od 9 hodin. Ještě jsem se   pak cestou zastavil i na očum v železářství na Jugobanditů (tam mají od 8:30).  I tak jsem před prádelnou musel ještě čekat, neb asi zrovna dneska trochu zaspali. Minule jsem dorazil v 8:50 a už měli otevřeno. Navíc od pondělí budou mít zkrácenou „letní“ pracovní dobu, až od 10:30, to budu mít problém si ty košile pak vyzvednout 😦 No ale, na tý poslední ještě nějaká bílá místa jsou, tak to v ní budu muset vydržet 😛

.

„Takovou pracovní dobu by chtěl každej. Takovou nemaj ani na nejmenovaný arabský ambasádě, (když teda není ramadán)“:

DSC_0015

.

Zastavil jsem se pak ještě i v Ludmilu, ale jen velmi decentně – 6 piv. A na odjezdu se mi postavil do cesty obří zemědělský kolos. To mě fuckt fascinuje, jaký jsou ty dnešní traktory monstra. Za mého dětství bývaly nějaký menší… Tenhle asi uveze pěkných pár hektolitrů Roundapu

.

„Traktůrek“:

DSC_0016

.

Když jsem pak jel obligátně povenčit Joše okruhem kolem mobilhausuI za viaduktem, který už vypadá dost zabydleně, tak u vedlejšího domečku byl o zeď opřený takový kosmicko-new age obraz.  Hmmm, no v maringotce by vypadal blbě, ale v nějakém hipsterském obýváku…

.

„Obraz v zahradě“:

DSC_0019

.

Když jsme pak projížděli kolem Nového mlýna, tedy respektive já projížděl a Yossarian probíhal, tak se z korun stromů kolem mlýna ozýval halas lezců-prořezávačů. Zastavil jsem, že si jejich akci vyfotím, ale byli v těch korunách stromů jen slyšet, („né, na to druhý lano  mi to připni!“), ale vidět né.

.

„Detail zahradního obrazu“:

DSC_0018

.

V maringotce jsem si dopřál dospávku, lehce poškádlil Facebook,a provětral Joše a už zase byl čas vyrazit zpátky do háku. Cestou jsem si na polní zkratce natrhal jako moučník po večeři – špendlíky. Při tom mě zastihl telefon od Járy. Domluvili jsme se na zítra na pivko do dejvické Klubovny, kde se plánuji zeptat, jak je to s tím festivalovým busem na Povaleč.

.

„Neviditelní prořezávači větví v korunách stromů“:

DSC_0021

.

háku jsem jedním okem sčouhnul fotbal Slávie – RIO Ave 0:0 Třetí předkolo Evropské ligy nebyla taková nuda, jak napovídá výsledek. Škodovka měl plno šancí a dokonce i jeden nádhernej gól, nůžkama přes hlavu dal, ale ruskej (sic!) rozhodčí mu ho neuznal, pro údajný útočný faul, který viděl jen on :-/

.

„Škodův skvělý, ale ruským rozhodčím (z)neuznaný gól“:

Škodův gól

.

Ještě jsem se pak po XichtníkuMlhošem domlouval o variantě, že bychom to s Jošem  vzali na Povaleč přes Hromice. Odkud bysme se pak svezli s Mlhošem společně autmo, ale nakonec noční konverzace vyhasla dřív, než jsme se stihli zcela domluvit.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Já většinou žádnou písničku nedospívám, protože neznám celej text“:

10646623_10202620686466629_2217334464202558098_n

Napsat komentář