Denní šichta na residenci se zajímavým poslechem rádia a jinými vzpomínkami.

* sobota, 30. července 2016  *

Po ranním povenčení Joše za mlejnem jsem i na denní šichtu na réze vyrazil kolmo.

.

„Ráno za mlejnem“:

DSC_0020

.

Cestou jsem u benzínové pumpy v Suchdole potkal krásné monstrum – pásový traktor.

.

„Traktůrek s pásy – tank našich polí“:

DSC_0027

.

Kousek před ambasádou jsem narazil na obří jeřáb, ale naštěstí se kolem něj dalo projet. Říkal jsem si, to chtěj celej ten barák o kus šoupnout, nebo co? Ale prej jen přes ten barák přenášeli do zahrady vzrostlé stromy. Ciwe!?!

.

„Jeřáby táhnou“:

DSC_0030

.

Na ambasádě jsem zaparkoval kolo, prudce se ošplouchl, převlékl se do montérek, popadl noťas a tašku s čajem a jídlem a přeběhl za roh na residenci. Na té jsem si pak užíval totál klid a pohodu. Při které jsem se věnoval dolepování deníčku a poslechu rádia. Ten byl dnes obzvlášť zábavný, poučný a inspirativní… Na hlášku:

„Za vyšším zájmem

o spotřebitelské úvěry

stojí…“, (okamžitě mě napadlo) – pěkné PRŮSERY!

.
Zajímavý byl pořad o těžké vodě,  tedy té s deuteriem,  je prý na jazyku pocitově SLADKÁ ! Přestože pochopitelně žádný cukr neobsahuje a její pití ve větším množství rozhodně nelze doporučit. Jinak je dnes také nechvalné výročí „Paroubkova“ Czechteku. Tedy naprosto protiprávního zákroku Policejního gestapa, na „politickou objednávku“ proti účastníkům technopárty na legálně pronajaté louce. Vrchním führerem zákroku byl ten samý kápo, který později, podobně protiprávně, zasahoval proti účastníkům blokády nelegální těžby v Šumavském národním parku 😦

.

„Život monitorů je krátký a tvrdý“:

DSC_0033

.

Z osamocení v ajnclíku mě vyrušil jen příjezd řidiče s meďákem. Poveze velkovezíra na nějakou recepci, či co. Lehce jsem si s ním pokec a omrkl tu káru v automatu. Vlastně jsem ještě nikdy, tím autem, co nemá spojku a levou nohu si v něm můžete strčit za krk, nejel.  Ještě jsem pak měl jednu zajímavou návštěvu, i když jen na kameře.

.

„Selfíčko s masařkou“:

DSC_0035

.

Krom dolepování dnů do deníčku jsem si přečetl velice silnou a velice smutnou story o smrti Jany – Apačky, zakladatelky časopisu Full Moon, (k přečtení klik zde),  která zahynula v horách na Kavkazu. Je to fakt skvěle napsaný, i když, to není lehký čtení.

.

„Odbahněný bazének“:

DSC_0024

.

háku jsem při kolmé cestě udělal letmou zastávkou v Lidlu jen pro 4 lahváče. Doma jsem pak provedl už jen cyklopovenč Yossariana, sprchovačku na mlejně a celkem brzy jsem vytuhl. To celodenní sezení na zadku v malé budce je dost vyčerpávající.

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Before and After – Když chceš, tak to dokážeš!“:

13343084_10153883392696107_1761588643087322675_n

Napsat komentář