O tom, komu svědčí vláha, o tuposti tuhého policejního prezidenta, a o nejnebezpečnějších „teroristických útocích“ v Česku.

* neděle, 31. července 2016   *

Skoro celou noc pršelo…, alespoň mám ten pocit, protože skoro celou noc, (krom vteřinových „mikrobdění“), jsem sladce prospal. Ráno bylo střídavě, chvíli chcanec a chvíli jen pod mrakem. A tak jsme skoro celej den strávili s Jošem v maringotce. Při tom jsem si vzpomněl na ten cyklocomputer, co jsem dostal od Luďka. A rozhodl se, že si ho namontuju. Zjistil jsem  ale, že má opravované kablíky a ty se opět rozpojily. Sakra, chtělo by to tu pistolovou pájku. Už mám tři věci, na které by se mi hodila. Ale nová je dost drahá a je mi jasný, že kdybych si jí koupil, tak jí pak zas léta nebudu potřebovat… A tak jsem si alespoň „opravil“ na nosiči blikačku, respektive tedy „červené koncové světlo“, protože blikací režim nemá. Kdybych tušil, že o pár dnů později…

.

„Odborná oprava koncového světla“:

DSC_0004

.

V rámci cyklovenčení jsem si v dešťové přestávce sjel s Jošem do krámku pro pivo. Ovšem nazpátek nás už chytl pěkný deštík. Ale aspoň něčemu ta vláha svědčí. Říkal jsem si: kdo mi nastrkal ty zelený větvičky pod maringotku? Asi děcka… No a když jsem je chtěl vytáhnout, tak jsem zjistil, že to mi obrašily vrbové špalky, na kterých maringotka stojí 😀

.

„Kdo mi tam nastrkal ty zelený větvičky?“:

DSC_0007

.

Postahoval jsem si tři alba Živých kvetou  a pak si, před výstartem do háku, s jejich muzikou v uších, dal ještě malý došlofíček.

.

„Hle, odkud to raší…“:

DSC_0006

.

Naštěstí na cestu do obživy došlo k deja vue.  Chvíli před časem výstartu nebe nad maringotkou plakat přestalo. A opět při příjezdu do Prahy, byly ulice mokré, jako těsně po dešti. Cestou jsem si opět natrhal pytlík špendlíků. Naškubal jsem jich o trochu víc, že se podělím v háku i s kolegy, ale zjistil jsem, že o ně není moc zájem, stejně jako když jsem je předtím odnesl od kuchyně na mlejně.

.

„České kašpárkohraní“:

Kompi

.

pracovišti jsem si pustil Fokus Václava Plkavce, ten byl tentokrát věnován vězeňství. A jako host zde vystoupila hrdinka Třeštikové dokumentu Mallory. Byla sympatická svou bezprostředností. Jinak v kauze „reorganizace/čistka v policii“ versus Šlachta, není nic nového. Jen se objevily spekulace o Tuháčově vynašečském telefonu.  Tak to, že „policejní prezident“ vynáší mafii citlivé informace, to u nás jistě málo koho překvapí, ale že je tak blbej, po všech těch „provarech telefonních odposlechů“, že si myslí, že stačí, když si koupí SIMkuNěmecku  a pak ten  mobil dá své milence, potažmo synovi?!? Takovej neschopnej člověk nemá na místě policejního šéfa, co pohledávat!

.

„Nejnebezpečnější terorismus v české kotlině“:

terror na silnici

Jinak ale v bedně, žádné další velké jobovky, typu velký teroristický útok, či vojenský převrat. Jen dopravní „skóre“ mrtvých na českých silnicích bylo v červenci 63 mrtvých. To je taky celkem slušnej „teroristickej útok“. Ročně to v posledních letech bývá kolem šesti set, což je výrazně lepší, než v divokých devadesátkách, ale… Od roku 1980, bylo takto „vyhlazeno“ jedno větší okresní město 😦

.

.

.

Funny foto na dobrou moč –

„Never to Old to Love“:

13413012_10154109296852209_6731786745147355928_n

Napsat komentář